sâmbătă, 8 aprilie 2017

Tort vegan ciocolatos

Zilele astea am vazut circuland pe facebook o reteta pe care o voi scrie mai jos,cu mici modificari. Este un tort fff bun si sanatos.

Blaturi:
-250g quinoa
-450ml apa
-175g prune uscate
-1 lingurita extract pudra de vanilie
-4 linguri pudra de roscove
-2 linguri seminte de chia
-1 praf sare
-1 lingurita praf de copt

Crema:
-1 avocado
-2 banane mici
-2 linguri miere de albine
-4 linguri pudra de roscove
-2 linguri ulei de cocos(la temp camerei)

Pentru blaturi se pune quinoa in apa cel putin 15 min. Se scurge de apa si apoi se pune in robot cu restul ingredientelor si se mixeaza. Se imparte compozitia in 2 si se pune in tavi la cuptor, la 180 grade,pentru 30 min. Tavile sa fie cam de 19 cm diametru,maxim. Eu am avut mai mari si a iesit mai plat.

Pentru crema se pun in robot toate ingredientele si se mixeaza.

Dupa ce s-au racit blaturile,se asambleaza tortul. Se poate orna cu fructe de padure,capsuni, dupa bunul plac. Eu nu am avut nimic de data asta :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu