joi, 21 iulie 2016

Chifle

-420g faina
-40g lapte caldut
-200g apa
-1 pachet drojdie
-1 ou
-un praf de sare
-1 lingura miere
-40g unt

Pt uns:1 ou , putina apa,seminte de susan.

Am amestecat laptele cu drojdia si mierea si am lasat cam 10 min pana s-a umflat.
Am pus faina intr-un bol si am facut o gaura in mijloc in care am adaugat oul,praful de sare,untul si amestecul de drojdie cu lapte si am inceput sa framant. Am adaugat apa pana s-a facut un alutat nici moale,nici tare,neted si elastic. :) Am acoperit castronul cu aluatul si am lasat 1 ora sa creasca. Dupa aceea -am impartit in 8 bucatele si am format din ele chifle rotunde. Le-am pus intr-o tava,pe o hartie de copt si am mai lasat 1 ora sa creasca.
Am batut 1 ou si am pus putina apa iar cu o pensula am uns chiflele. Pe deasupra am presarat susan. Le-am bagat la cuptor la 180 grade,cam 20 min,pana s-au rumenit deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu