vineri, 22 iulie 2016

Pizza

-350g faina integrala
-1/2 lingurita de sare
-3 linguri de ulei de cocos in stare lichida
-1 pachet de drojdie uscata
-225 ml apa calduta
-1 lingura miere

Am amestecat drojdia cu mierea si apa calduta si am lasat pana s-a umflat amestecul. Intr-un bol am pus faina cu sare si uleiul de cocos,am turnat amestecul de drojdie si am framantat aluatul. Aluatul trebuie sa fie nelipicios deci e posibil sa mai fie nevoie de putina faina. Eu am mai pus o mana. Am lasat la dospit jumatate de ora,acoperit cu o carpa. Dupa jumatate de ora am taiat aluatul in 2 parti si le-am intins astfel incat sa incapa in 2 tavi de pizza(diametrul de 28),pe care le-am uns cu ulei de cocos.

Am uns aluatul,in strat generos, cu suc de rosii amestecat cu busuioc si am pus ardei gras si masline taiate cubulete. Pe deasupra am presarat parmezan ras. Am dat la cuptorul incins la 200 grade,pt 10-12 minute. La sfarsit,dupa ce am stins focul,am mai presarat putin parmezan.

Se poate folosi orice pt toppingul de deasupra. Eu am preferat ceva simplu,pentru copil. Pt noi am mai adaugat si alte tipuri de branza si muschi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu