duminică, 23 octombrie 2016

Rulada de morcovi si nuci cu crema de mascarpone

Blatul:
-3 oua
-3 linguri zahar brut(miere,sirop de artar)
-1 morcov mare (dat pe razatoare)
-1 lingurita scortisoara
-1/2 lingurita nucsoara
-80g unt topit
-50g nuci (pisate ulterior)
-3 linguri cu varf de faina

Crema:
-250g mascarpone
-2 linguri miere
-3 lingurite dulceata de zmeura(fara zahar)
-1 lingura zeama de lime

Am mixat bine ouale cu zaharul brut si apoi am adaugat pe rand celelalte ingrediente. Amestecul pentru blat l-am pus la cuptorul incins in prealabil ,la 180 grade,intr-o tava tapetata cu hartie de copt,15 min sau pana trece testul scobitorii. Dupa ce s-a facut l-am scos, l-am rasturnat cu grija pe un prosop de bucatarie umed,am desfacut hartia de copt de deasupra si am rulat cu prosopul. L-am lasat la racit.
Intre timp am amestecat toate ingredientele pentru crema.
Dupa ce s-a racit blatul am desfacut,am pus crema,am rulat cu grija inapoi si am pus rulada la frigider. Delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu