vineri, 15 aprilie 2016

Biscuiti cu unt de migdale

-100g unt la temperatura camerei
-130g unt de migdale
-2 linguri sirop de artar
-1 ou
-1 lingurita pudra de vanilie
-240g faina 

Am mixat untul cu siropul de artar pana s-a facut ca o crema. Am adaugat oul,pudra de vanilie si untul de migdale si am amestecat bine. Apoi am pus faina pana s-a facut un aluat nelipicios dar putin sfaramicios. Am lasat aluatul la frigider in jur de 2 ore. Am intins aluatul si l-am stampilat cu stampilele baietelului :) apoi am taiat cu forme. Am pus biscuitii la cuptor pentru 10 min la 180 grade,pana s-au rumenit putin deasupra.

Untul de migdale: o punga de migdale hidratate cu o seara inainte de preferat(eu le-am hidratat doar 2-3 ore). Se pun la robot si se mixeaza pana elimina tot uleiul din ele si devine ca un unt. Mie mi s-a parut untul prea compact si am adaugat 2 linguri de ulei 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu