luni, 11 aprilie 2016

Humus



Ingrediente:
250 grame de năut uscat (400 grame dacă este fiert)
1 lămâie
150 ml tahini
2 căţei de usturoi (opţional)
2 linguri de ulei de cocos plus una de masline(puteti pune 3 lg de ulei de masline)
1/2 lingurita de chimen rasnit

Preparare:
Puteţi folosi năut la conservă, gata fiert sau, mai bine, năut uscat pe care îl fierbeţi. Eu am folosit naut uscat pe care l-am lasat la inmuiat cateva ore.
Am fiert nautul dupa care l-am scurs si am pastrat o parte din apa in care a fiert si l-am pasat la blender.
Pasta de năut se amestecă bine cu cea de susan (tahini), zeama de la lămâie, usturoiul tocat si chimenul . Se adaugă, amestecând continuu, uleiul şi apă (din apa în care a fiert năutul) până obţineţi o cremă fină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu