luni, 11 aprilie 2016

Fursecuri cu gris si carob



200g gris
200g faina
1lgt praf de copt
Coaja rasa de la o portocala
40g unt
45g ulei de cocos(sau orice fel de ulei)
2 oua
3 linguri sirop de artar.

Untul dlse topeste si se amesteca cu uleiul. Se bat ouale cu airopul de artar pana cresc in volum(eu nu am facut asta de aceea au iesit atat de compacte). Dupa ce s-au batut se adauga untul cu uleiul si apoi faina,gris si praful de copt si se amesteca cu o spatula. Compozitia trebuie sa fie consistenta dar sa curga de pe spatula. Se acopera cu o folie si se da la frigider pt o ora ca sa se umfle grisul. Aluatul trebuie sa fie usor de modelat. Se fac bilute care se dau prin carob si se pun in tava,pe hartie de copt,la cuptor  180 cam 15 min. Ele trebuie sa creasca si sa se crape deasupra. Eu am avut mainile umede cand am facut bilele si s-a prins prea tare carobul de aceea nu prea s-au crapat. Sunt f bune la gust. Data viitoare sper sa imi iasa mai aspectuoase :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu