luni, 11 aprilie 2016

Pancakes


200g faina
250g lapte
1lingurita jumatate praf de copt
Un praf de bicarbonat
O lingura de miere(sau sirop de artar)
3 linguri ulei de masline
2 oua
Am batut galbenusurile cu miere pana s-au deschis la culoare. Apoi am adaugat laptele si uleiul mixand incontinuu. In alt castron am pus faina,praful de copt si bicarbonatul. Peste ingredientele solide am adaugat amestecul de galbenusuri amestecand incontinuu cu un tel sa nu se faca cocoloase. La final am incorporat albusurile care au fost batute spuma. Le-am incorporat usor,cu o spatula,de sus in jos. Am incins
tigaia pt clatite si cu un polonic mic am pus compozitia. Cand au facut bule am le-am intors pe partea cealalta. Au fost delicioase! Bebe a mancat 2 cu banana si noi cu sirop de artar sau nutella(dupa poftele fiecaruia :P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu